NAVODILA_ZA_ORGANIZATORJE_DOGODKOV__5_.png

Organizacija javnih prireditev na Glavnem trgu

datum: 04. 08. 2020

Glavni trg kot osrednje prireditveno prizorišče Novega mesta gosti veliko število javnih prireditev, tako kulturnega, športnega in zabavnega značaja, s katerimi v mestno jedro vselej privabimo množico obiskovalcev. V pomoč prirediteljem tovrstnih dogodkov objavljamo navodila za organizacijo dogodkov.

Ob organizaciji dogodka na Glavnem trgu je, tako kot pri javnih prireditvah na ostalih prizoriščih, potreben najem prostora oziroma pridobitev dovoljenja za uporabo nepremičnine. Najem je brezplačen, organizatorjem pa priporočamo, da pred najemom pri pristojnih preverijo datumsko razpoložljivost Glavnega trga. Po dokončnem izboru datuma naj z dogodkom seznanijo tudi ustrezen organ, torej Policijsko postajo Novo mesto ali Upravno enoto Novo mesto. Ob nadaljnji organizaciji dogodka naj bodo organizatorji pozorni na pravočasno pridobitev dovoljenj, na Uredbo o načinu uporabe zvočnih naprav, ki na shodih in prireditvah povzročajo hrup in na zagotavljanje toaletnih prostorov, prav tako so po prireditvi dolžni prostor pospraviti in očistiti. Organizatorjem je po predhodnem dogovoru omogočen dostop do trga in električnih omaric, pri Zavodu Novo mesto je možna tudi izposoja scenografske opreme. Celotna navodila, kontakte, ki jih potrebujete za izvedbo dogodka, in povezave do vlog za ureditev dovoljenj najdete v priponki.

Poleg navodil za izvedbo dogodkov na Glavnem trgu morajo prireditelji trenutno upoštevati tudi navodila NIJZ in ukrepe Vlade RS.

2021 12 01 Navodila za organizatorje dogodkov na Glavnem trgu v Novem mestu.pdf

nazaj