Dobava izdelkov za potrebe reprezentance Mestne občine Novo mesto za obdobje dveh let – sklop 1 in sklop 2 – ponovitev
datum: 07. 08. 2024
Na podlagi Pravilnika o finančnem poslovanju Mestne občine Novo mesto, št. 007-0001/2023-3, z dne 1. 8. 2023, ki ga je naročnik sprejel ob uporabi drugega odstavka 2. člena Pravilnika o usmeritvah za usklajeno delovanje sistema notranjega nadzora javnih financ (Uradni list RS, št. 72/02 in 97/23), naročnik poziva vse zainteresirane ponudnike, da oddajo svojo ponudbo.
Predmet naročila: Dobava izdelkov za potrebe reprezentance Mestne občine Novo mesto za obdobje dveh let – sklop 1 in sklop 2 – ponovitev
Rok za izvedbo naročila: 9. 9. 2024 do 9. 9. 2026
Rok za oddajo ponudbe: 30. 8. 2024, do 12.00
Način in kraj oddaje ponudbe: na e-naslova: mestna.obcina@novomesto.si in judita.pirc@novomesto.si z oznako »PONUDBA - REPREZENTANCA, št. 433-0033/2024 »
Ponudba mora obsegati:
- Ponudbo,
- Ponudbeni predračun (za sklop 1 ali za sklop 2 ali za oba sklopa),
- Izjavo o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika,
- Izjavo gospodarskega subjekta,
- parafiran vzorec okvirnega sporazuma (za sklop 1 ali za sklop 2 ali za oba sklopa).
Dodatne informacije v zvezi z naročilom: mag. Judita Pirc, e-naslov: judita.pirc@novomesto.si, telefonska številka: 07/39 39 222
PRILOGE:
2. Obrazec 2: Ponudbeni predračun
3. Obrazec 3: Izjava o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika
4. Obrazec 4: Izjava gospodarskega subjekta
5. Vzorec okvirnega sporazuma za sklop 1 in Vzorec okvirnega sporazuma za sklop 2
nazaj